پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119343
اجرا طرح يک روز بدون کيف در مدارس شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/08/03 12:57:31
نمایش : 1813
مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان از اجراي طرح يک روز بدون کيف در برخي از مدارس از شهرستان فارسان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  احمد اسکندري در بازديد اين طرح در دبستان حاج عليداد معين گفت: در اجراي اين طرح که با هدف غني سازي روزهاي پنجشنبه انجام مي شود، دانش آموزان بدون کيف و کتاب در برنامه هاي شاد و متنوع مدارس خود شرکت مي کنند.

وي با بيان اينکه اولويت اجرايي اين طرح در مدارسي است که از امکانات و زيرساخت هاي لازم بهره مند هستند، افزود: طرح مزبور براي نخستين بار در پنج مدرسه شهرستان فارسان به صورت آزمايشي اجرا مي شود.

وي اظهار کرد:  انجام بازي هاي بومي و منطقه اي، فعاليت هاي هنري، بازديد از اماکن مذهبي و تفريحي، خواندن سرود، شعر و قصه بخشي از فعاليت هاي در نظر گرفته شده براي دانش آموزان در اين روز است.

مهدوي گفت: آشنايي دانش آموزان با سبک زندگي اسلامي ايراني، شناسايي، پرورش و هدايت استعدادها، ايجاد مصونيت فرهنگي و اخلاقي دانش آموزان، غني سازي اوقات فراغت با تقويت فعاليت هاي با نشاط همزمان با تحصيل، توجه به علايق فردي و نيازهاي دانش آموزان، غني سازي منابع آموزشي و پرورشي در مدارس و ايجاد تنوع در فعاليت ها از مهمترين اهداف اجراي طرح مزبور مي باشد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html